چینی بنا
خانه / سینک / سینک توکار | پرفروش ترین مدل های سینک

سینک توکار | پرفروش ترین مدل های سینک

سینک توکار

سینک ها دارای دو نوع توکار و روکار هستند. سینک های توکار به نوعی از سینک های ظرفشویی گفته می شود که داخل فضای مخصوص سینک کار گذاشته می شود و لبه های آن ها از بیرون مشخص نیست. مسلما مهم ترین خصوصیت این سینک ها که آن ها را از انواع روکار متمایز می کند، زیبایی و ظرافت خاص آن ها است که جلوه بی نظیری به فضای آشپزخانه می دهد. اگر شما زیبایی ظرافت آشپزخانه تان برایتان مهم است و آن را در اولویت اصلی قرار می دهید و با رسیدگی به وضعیت خشک بودن کابینت ها پس از هر بار استفاده از سینک ظرفشویی مشکلی ندارید، می توانید این نوع سینک استیل فانتزی را انتخاب کنید. البته با آب بندی مناسب و خوب اطراف سینک، می توان از به وجود آمدن مشکلاتی مثل باد کردن کابینت ها نیز جلوگیری کرد. به این نوع سینک ها سینک توکار یا زیر کابینتی نیز می گویند.

نصب سینک توکار

قبل از این که سینک را روی کار نصب کنید باید ابتدا شیر را در سوراخ مشخص شده نصب کنید. هر شیر آب روش نصب متفاوتی دارد و باید برای نصب شیر آلات بهداشتی متناسب با دستور العمل کارخانه این کار انجام گیرد. قبل از نصب شیر سینک ظرفشویی هکراه با شیرآلات ساختمانی گلپایگان باید شیر آب ها را کاملا ببندید یعنی آب را از فلکه اصلی آب قطع کنید.

حال زمان تعبیه انواع سینک مانند سینک استیل فانتزی در فضای در نظر گرفته شده است. برای این منظور باید پس از این که قالب سینک را دقیقا به اندازه لبه های کابینت آماده ( برش دادن صفحه رویی) و یا خریداری کرده اید اطراف دور لبه کابینت را با چسب آکواریوم به صورت نواری پر کنید. دور خود سینک را هم در لبه ای که قرار است بر روی کابینت بشیند باید به همین شکل با چسب آغشته کنید. سپس سینک ها را در جای خود قرار می دهیم.

در زیر سینک کانال هایی قرار داده شده که مربوط به بست های سینک می باشد.برای هر قسمت چهار تا بست در روبه رو، چهار تا بست برای جلوی سینک و دو تا سمت راست و دو تا پپ در نظر گرفته شده و به موازات همدیگر در کانال تعبیه شده و لبه کابینت محکم کنید.

حالا اگر شیر آب را وصل نکرده اید متناسب با دستور العمل آن شیر را در سوراخ یا سوراخ های در نظر گرفته شده اتصال داده و سپس با شیلنگ های مخصوص به شیر های پیسوار وصل کنید.

سینک توکار بهتره یا روکار نی نی سایت؟

سینک توکار به علت دلایلی که ذکر شد بهتر از سینک روکار است و نمای بهتری دارد.

سینک توکار | پرفروش ترین مدل های سینک

پرفروش ترین مدل های سینک

پرفروش ترین مدل های سینک

۱-سینک استیل

از جمله پر طرفدار ترین و پر کاربرد ترین ورق های سینک محسوب می شود. از ویژگی های بارز این نوع از سینک ها می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، شستوشوی مکرر، خوردگی و زنگ زدگی اشاره کرد. سبک های استیل استیل ضد زنگ در مقایسه با سایر متریال ها قیمت کم تری دارد و بطور کلی فروش سینک ظرفشویی ارزان قیمت در سینک های استیل دیده می شود. از این رو در اغلب آشپرخانه ها، شاهد نصب این نوع از سینک ها هستیم.

۲-سینک شیشه ای

اگر زیبایی برایتان اهمیت ویژه ای دارد،از این نوع سینک ها استعاده کنید.جنس بدنه در سینک های شیشه ای از شیشه و جنس لگن از نوع استیل می باشد که به قسمت روی سینک که شیشه ای است، پرس شده است.

۳-سینک گرانیت

اگر از رسوب و نظافت ظرفشویی خود خسته شده اید، به دنبال سینک های ظرفشویی گرانیتی باشید. این نوع سینک ها جزو جدید ترین های بازار می باشند که هستاد درصد این نوع سینک ها را کوارتز گرانیت و بیست درصد آن را زرین تشکیل می دهد. تنها معایب سینک گرانیتی بالا بودن قیمت آن است.سینک اخوان کاتالوگ یکی از سینک های بسیار خوب به شمار می رود.

در کنار این نوع سینکه ها می توانید از چینی بهداشتی گلسار استفاده کنید که کیفیتی بسیار عالی دارد.

قیمت سینک توکار

قیمت سینک توکارمعمولا قیمت سینک ظرفشویی توکار از ۳۸۴۰۰۰۰ هزار تومان شروع می شود تا به بالا تر.

شرکت های برتر تولید کننده مدل های متنوع سینک

شرکت های برتر تولید کننده  مدل های متنوع سینک سینک ظرفشویی اخوان، سینک استیل البرز، سینک لتو از انواع شرکت های برتر در این زمینه هستند.

روش های خرید سینک توکار

روش های خرید سینک توکارمی توان با مراجعه کردن به نمایندگی های لوازم خانگی یا فروشگاه ها مراکز مربوطه سینک های توکار و روکار را با مدل های گوناگون تهیه نمود.

فروشندگان انواع سینک به قیمت تولید

فروشندگان انواع سینک به قیمت تولیدقیمت سینک ها بستگی به توکار یا روکار بودن سینک ها و مدل آن ها و برند تولید این سینک ها دارد. سینک جدید اخوان یکی از بهترین این برند ها است.

جهت خرید و فروش این محصولات با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128995693
تلفن : 02188520929
آدرس کانال: chinibana
پست الکترونیکی: info@chinibana.com

پاسخی بگذارید