چینی بنا
خانه / روشویی / قیمت روشویی ساده | فروش اینترنتی انواع روشویی

قیمت روشویی ساده | فروش اینترنتی انواع روشویی

قیمت روشویی ساده در سایت ما که مرکز فروش اینترنتی انواع روشویی کابینتی و سنگی است ، قابل مشاهده است روشویی یکی از وسایل مهم سرویس های بهداشتی است که در گذشته بیشتر در یک جنس و مدل بود ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی مدل ها و جنس های آن رو به فزونی است و در بازار چندین طیف از این محصول را می توان مشاهده نمود که هر کدام علاوه بر اینکه دارای ساختار مختلفی هستند از کیفیت های متنوعی و نرخ های متفاوتی نیز برخوردار می باشند. قیمت روشویی ساده در بازار نسبت به دیگر مدل های آن ارزانتر است و بیشترین خریداران را دارد که به دو صورت حضوری و اینترنتی می توان آن را تهیه نمود.

قیمت روشویی ساده | فروش اینترنتی انواع روشویی

فروشگاه اینترنتی انواع چینی آلات بهداشتی

 فروشگاه اینترنتی انواع چینی آلات بهداشتی با قرار دادن کاتالوگ آن ها و مشخصه و جنس و قیمت روشویی ساده  به انتخاب مشتری کمک خواهد نمود. همچنین در مورد هر جنس و مدلی توضیحات کامل داده شده و معایب و مزایای هر کدام نیز قرار دارد و خریدار می تواند متناسب با ابعاد سرویس بهداشتی خود، بودجه، رنگ کاشی سرویس بهداشتی و دکوراسیون آن نوع دلخواه را و قیمت روشویی ساده  راخریداری کند.

در این فروشگاه ها انواع قیمت روشویی ساده سنگی، قیمت روشویی ساده کابینتی و قیمت روشویی ساده چینی و قیمت روشویی ساده ایرانی ارائه می شود و مشتریان می توانند با مقایسه قیمت روشویی ساده در هر زمان و مکانی در هر ساعت از شبانه روز با چند کلیک خرید کنند و بعد از آن روشویی را در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرند و از خرید خود رضایت کامل را نیز خواهند داشت‌.

فروش روشویی دستشویی بطور اینترنتی توسط مراکز مختلفی انجام می شود که کسانی هستند به علت مشغله زیاد وقت رفتن به بازار و خرید را ندارند خرید به صورت آنلاین بهترین گزینه برای بررسی قیمت روشویی ساده خواهد بود و اطمینان خاطر را به آنها حین خرید خواهد داد.

تولید کننده انواع روشویی های ساده

تولید کننده انواع روشویی های سادهتولید کننده انواع روشویی ساده با فعالیت گسترده ای که در این عرصه دارد انواع مدل های این محصول را طراحی و تولید می کند و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و متخصصین این امر که در اختیار دارد و با بهره گیری از سیستم کنترل کیفی خود باکیفیت ترین روشویی را در بازار وارد می کند.

امروزه با تغییرات شگرفی که در این عرصه ایجاد شده در مرکز تولید روشویی شاهد تولید مدرن ترین و شیک ترین روشوییها هستیم که با هر سلیقه ای سازگار هستند. این مرجع نیز با ارتقای مهارت و دانش کارکنان خود و با ایجاد تیم تحقیق و توسعه و با نوآوری و عزم جدی کیفیت محصول خود را رقابتی نموده است.

یکی از راهبردهای اصلی این تولیدی ها بالا بردن کیفیت روشویی در کشور و فروش آن با کمترین قیمت روشویی ساده  در بازارشهرهای کشور( اصفهان ، تبریز و…  ) است که بتواند با رسوخ در بازار های داخلی و حتی خارجی از دیگر رقبا پیشی گرفته و با عملکرد درست خود این محصول را به بهترین نحو ممکن به دست مشتریان برساند.

لیست قیمت انواع روشویی در بازار

لیست قیمت انواع روشویی در بازارلیست قیمت روشویی ساده را در بازار به طرق مختلفی می توانیم بدست آوریم. مثلا همه ی مراجع فروش معتبر یا سایت آنها این لیست را در اختیار مشتریان قرار می دهند. روشویی در جنس ها مدل ها و کیفیت های مختلف وارد بازار می شود که هر کدام بسته به سایز و برندشان دارای نرخ مختلفی هستند.

مثلا در بازار قیمت روشویی ساده چینی از قیمت روشویی ساده نوع پایه دار ساده از کمترین نرخ برخوردار باشد و این مدل هر چه کوچکتر باشد ارزانتر است. قیمت روشویی ساده کابینتی نیز از نوع پایه دار ساده گرانتر است و بسته به ابعاد و جنس آن نرخ های مختلفی دارد و خرید عمده و بدون واسطه هر کدام دارای کمترین نرخ است. 

قیمت روشویی ساده نیم پایه در بازار از قیمت روشویی ساده سنگی آن ارزانتربوده و سنگ مرمر نیز شیک ترین و گرانترین نوع سنگی در ایران است و این مدل در انواع سنگ های خارجی و شیک نیز ساخته می شود که دارای نرخ وقیمت روشویی ساده بیشتری خواهد بود.

مرکز فروش انواع روشویی های کابینتی

مرکز فروش انواع روشویی های کابینتیمراکز فروش مختلف انواع روشویی کابینتی را نیز عرضه می کنند که برندها و رنگ های متنوعی در بین آنها دیده می شود. مانند   روشویی کابینتی مازندران که از تنوع طرح برخوردار است. این مراکز با بازاریابی خود و با شناسایی کم و کیف بازار به فروش تخصصی و گسترده این محصول می پردازند.

روشویی کابینتی چند سالی است که تولید می شود و به دلیل جلوه زیبایی که دارد در قشرهای مختلف جامعه دارای طرفداران زیادی است. در این مدل لوله و اتصالات داخل کابینت پوشش داده می شود و در داخل آن نیز می توان انواع وسایل را مانند مسواک، ریش تراش، وسایل شوینده و … نگهداری نمود.

مدل کابینتی در هر جنسی که باشد دارای طرح و رنگ های مختلف است مانند کابینت روشویی طرح چوب و شیرآلات kwc سفید که با هر دکوراسیونی سازگار می باشد. جنس کابینت روشویی نیز ضدآب و مقاوم است چون اکثرا دارای جنس پی وی سی هستند.

خریدار روشویی کابینتی ساده و ارزان

خریدار روشویی کابینتی ساده و ارزانخریدار روشویی کابینتی بیشتر مدل های ساده و ارزان ولی شیک را خریداری می کند و جویای برندهای با کیفیت و قیمت مناسب است و با مراجعه به مراکز مختلف و اینترنت سعی می کند قبل از خرید در مورد انواع آن تحقیق کند و به آگاهی کاملی دست پیدا کند تا بتواند با اطمینان بیشتر آن را تهیه کند.

خریدار خرده یا عمده اول با در نظر گرفتن بودجه خود دست به انتخاب می زند و خریدار خرده که بیشتر برای مصرف شخصی خود روشو را تهیه می کند با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی و رنگ دکوراسیون خود سعی می کند بهترین مدل ها را خرید کند.

فروش روشویی کابینتی توسط تولیدی یا واسطه ها به دو صورت عمده و خرده و با کمترین قیمت روشویی ساده بدست مشتری می رسد و خریدار تعداد بالای آنها بیشتر واسطه ها هستند که به خرید و فروش این محصول در بازار و با پایینترین قیمت روشویی ساده مشغول می باشند.

فروشگاه روشویی سرویس بهداشتی

فروشگاه روشویی سرویس بهداشتیاگر به فروشگاه های سرویس بهداشتی سری زده باشیم مدل های مختلف این روشویی ها را دیده این که طرح های جدید آنها چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. در هر مدلی از این روشویی ها طیف گسترده ای از طرح وجود دارد که هر مدلی از آن با هر نوع دکوراسیون و کاشی و سرامیک سازگار است و به دلیل تنوع مدل ها هر سلیقه ای را پاسخگو هستند.

روشویی پایه دار کوچک

  • روشویی پایه دار دارای شکلی یکسان در همه مدل های آن با پایه ای نیم دایره از جنس خود کاسه روشویی است که لوله و شیر آلات آن با پایه آن پوشیده شده است. این مدل دارای طرح، سایز و ابعاد مختلفی می باشد. در مکان هایی که لوله و اتصالات آن روکار هستند مناسب است و دارای ارتفاع ۸۵ سانتیمتر در جنس های مختلف چینی، سنگی و کابینتی می باشد.
  • روشویی بدون پایه یا دیواری قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و لوله و اتصالات آن باید توکار باشد و دارای سایزهای مختلفی است و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد و در سه مدل چینی سنگی و کابینتی همراه با شیرآلات ساختمانی ساده وارد بازار می شود.

پخش عمده و تکی انواع روشویی

پخش عمده و تکی انواع روشوییپخش عمده و تکی انواع روشویی را توزیع کننده ای برعهده دارد که به عنوان واسطه در این عرصه مشغول است و به تامین نیاز بازار پرداخته و دسترسی مشتری را در نقاط مختلف کشور راحت می کند. در نتیجه خریدار در هر نقطه ای از کشور می تواند انواع برندهای ایرانی و خارجی را با کمترین قیمت روشویی ساده مشاهده نماید.

این مرکز در کار نگهداری و حمل و نقل انواع روشو در کشور است و با بازاریابی آن نبض بازار را در دست گرفته و با بررسی و شناخت بازار و با در نظر گرفتن اصل مشتری مداری با توجه به نیاز هر منطقه به فروش تخصصی و گسترده این محصول می پردازد.

توزیع کننده با بکارگیری پرسنل متخصص و کوشا و توجه مستمر به تجارت و کیفیت کالا و برند های شاخص با کانال های توزیعی که در اختیار دارد بازار را به انحصار خود درآورده و طیف گسترده ای از این محصول را ارائه می کند.

عرضه انواع روشویی های کمد دار

عرضه انواع روشویی های کمد دارعرضه انواع روشویی های کمددار را مراکز مختلفی انجام می دهند که به وفور و به صورت متمرکز و پراکنده در سطح بازار دیده می شوند. مثلا نمایشگاه های بزرگی در سطح استان ها دیده می شوند که انواع مدل های روشویی در جهان را در معرض دید عموم قرار داده اند و به دلیل تنوعی که در مدل ها دارند پاسخگوی هر سلیقه ای هستند.

فروش عمده روشویی نیز توسط مراکزی انجام می شود که نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کنند و با رهبری بازار با جوامع گسترده ای در ارتباط بوده و نیاز مصرف کنندگان را تامین می کنند. می توان برای خرید روشویی سلطنتی، مدرن، فانتزی و ساده به این مراکز مراجعه و یا از سایت آنها خرید کرد.

هر برندی از روشویی در بازار نیز حرفی برای گفتن دارد و دارای ویژگی منحصر به فردی است و از مشتریان خاص خود برخوردار می باشد که تقاضای بالا در آنها نشان دهنده کیفیت ممتاز و قیمت مناسب آنها می باشد.

نمایندگی فروش روشویی های وارداتی

نمایندگی فروش روشویی های وارداتینمایندگی فروش روشویی های وارداتی مرکزی است که وجود آن باعث یکسان سازی قیمت قیمت روشویی ساده شده و با هدف فروش مستقیم این محصول در نقاط مختلف کشور به وجود آمده است و از یک یا دو برند مشخص حمایت می کند و با در نظر گرفتن اصل مشتری مداری به ارائه باکیفیت ترین روشو اقدام می کند.

این مرکز با تعاملات و ارتباط مستقیمی که با تولیدی یا وارد کننده دارد مدلی که استقبال بیشتری از سمت فروشندگان می شود را به او معرفی نموده و به فروش بیشتر و بهتر آن کمک می کند و راهنمایی های لازمه در مورد انواع روشو را در اختیار مشتری قرار می دهد.

روشو وارداتی به دلیل متحمل شدن هزینه های گمرکی و ارزی گرانتر است و دارای کیفیت و تنوع بالایی می باشد. لذا جهت خرید روشویی ساده و طرح دار خارجی در یک برند مشخص و با کیفیت بالا و نرخ مناسب می توان به نماینده یا سایت فروش آن مراجعه نمود.

خرید مستقیم روشویی از تولید کننده

خرید مستقیم روشویی از تولید کنندهجهت خرید مستقیم روشویی از تولید کننده باید به مرکز آن مراجعه و خرید نمود و بیشتر افرادی که خریدار تعداد بالا هستند سعی می کنند از این تولیدی ها خرید کنند تا از میزان هزینه های خود بکاهند و در نتیجه سود خودشان را بالا ببرند.

علاوه بر آن دفاتر فروش کارخانجات نیز در نقاط مختلف کشور وجود خرید دارند که روشویی کوچک و بزرگ را در هر مدلی بدون واسطه عرضه می کنند. فروش روشویی ارزان قیمت روشویی ساده اکثرا در مراکزی صورت می گیرد که با حذف دلالان و واسطه ها در این زمینه قدرت خرید مشتری را بالا می برند.

روشویی به دلیل اهمیت زیادی که در هر مکانی سرپوشیده ای دارد مورد توجه همه ی اشخاص است و به دلیل اهمیت استراتژیک آن نیاز به سزایی به آن در جامعه است. استفاده فراوانی که این محصول دارد باعث شده که تولیدی های زیادی پا به این عرصه گذاشته و در بازار رقابتی با ارائه طرح های لوکس و مدرن فروش خودشان را بالا ببرند. 

سفارش عمده و جزئی انواع روشویی

سفارش عمده و جزئی انواع روشوییسفارش عمده انواع روشویی را کسانی می دهند که در کار خرید و فروش و صادرات این محصول در بازارهای داخلی و خارجی هستند. سفارش این محصول به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری و با کمترین قیمت روشویی ساده انجام می شود که مراکز مختلفی این سفارش را گرفته و به تولید کننده می دهند و یا مستقیم به تولیدی داده می شود.

سفارش روشویی ارزانتر است چون هم بدون واسطه است و هم مطابق با خواسته مشتری ارائه می شود و در بازار و در فروشگاه های آن نیز می توان این محصول را به صورت خرده سفارش داد. سایت ها و فروشگاه های مجازی مختلفی نیز هستند که سفارشات مشتریان را می پذیرند.

روشهای باکیفیت تولید شده در ایران دارای نشان استاندارد بوده و در تولید آنها از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است و از مقاومت و استحکام بی نظیری برخوردار می باشند.

ارسال روشویی های مدرن به سراسر کشور

ارسال روشویی های مدرن به سراسر کشورمراکز فروش بزرگی که ارائه دهنده این محصول هستند بهترین برند روشویی مدرن را در سراسر کشور بدست مشتریان می رسانند حال ممکن است این مراکز عمده فروش یا خرده فروش باشند و ممکن است حمل و نقل رایگان نیز برخی از آنها داشته باشند.

مراجعی که در کار خرید روشویی کوچک و بزرگ و همه برند و مدلی به صورت عمده هستند. اکثرا شیرآلات را نیز خرید می کنند و مشتری می تواند همزمان هم شیرآلات بهداشتی ارزان و هم روشو را تهیه و درب منزل تحویل بگیرند.

برخی از این مراکز محصول خودشان را با تخفیفات ویژه عرضه می کنند و با حمایت از مشتریان به صورت اقساطی و چکی نیز آن را عرضه می کنند و تنها هدف آنها گذشته از سود خودشان و بالا بردن فروش شان به رضایت مندی مشتری و کسب اعتبار در بازار هستند.

جهت خرید و فروش این محصولات با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128995693
تلفن : 02188520929
آدرس کانال: chinibana
پست الکترونیکی: info@chinibana.com

مطلب پیشنهادی

فروش روشویی دستشویی | خریداران انواع مدل روشویی باکیفیت ایرانی

اگر شما هم تا کنون قصد خرید روشویی کابینتی را داشته اید ، حتما با سوالاتی همچون :قیمت انواع روشویی کابینتی چقدر است؟بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید روشویی کدام

پاسخی بگذارید